A NAK lehetőséget biztosít arra, hogy a telekommunikációs szolgáltatást igénybe vevő tagok a szolgáltatás díját jóváírják tagdíjukból. Ám ezzel eddig kevesen éltek. A jóváírást akadályozhatják nyilvántartási problémák is.
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) 2017. januárjában indította el BirtOKOS MOBIL elnevezésű telekommunikációs szolgáltatását, amely minden kamarai tag számára elérhető. Az elindult szolgáltatás előnyös kondíciókat kínál a tagok számára az agrárium szereplőinek összekapcsolásáért. Az induláskor arra még nem volt lehetőség, hogy a szolgáltatási díj egy része leírható legyen az éves kamarai tagdíjból, ám az azóta meghozott kamarai döntés értelmében immár ez megtehető! Ám ezt a lehetőséget egyelőre csak a kamarai tag BirtOKOS-előfizetők közel 10 százaléka veszi igénybe. Ők azok az ügyfelek, akik a szerződéskötésük alkalmával vagy később az ügyfélszolgálaton keresztül megadták kamarai azonosítójukat, így az ő tagdíjukból jóvá lett írva a kedvezmény.
Fontos hangsúlyozni, hogy NAK azoknak a tagoknak, akik rendelkeznek BirtOKOS mobiltelefon-előfizetéssel 2018-ban is 1000 forint tagdíjjóváírást biztosít minden SIM-kártya után! Akik számára ismeretlen volt ez a lehetőség és még nem éltek vele, érdemes felvenniük a kapcsolatot a BirtOKOS ügyfélszolgálatával, hogy a következő tagdíjbevallási időszak alkalmával már a csökkentett összeget kelljen majd bevallaniuk és tagdíjként befizetniük.
Azonban a tapasztalat az, hogy sok, a telekommunikációs szolgáltatást használó tag eltérő néven szerepel a NAK és a BirtOKOS nyilvántartásában, így kamara gyakorta eredménytelenül próbálja beazonosítani a saját rendszerében és az utóbbiban lévő adatokat. Ezért valamennyi, a jóváírást eddig nem igényelt BirtOKOS mobiltelefon-előfizetőt arra kérünk, hogy adategyeztetés miatt vegye fel a kapcsolatot a BirtOKOS ügyfélszolgálatával (+36 1 696 0096; Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.).
(nak.hu)